دلواپـس

اینجا مکانی است برای نوشتن از دلواپسی های یک انسان کاملا معمولی!

دلواپـس

اینجا مکانی است برای نوشتن از دلواپسی های یک انسان کاملا معمولی!

طبقه بندی موضوعی

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

بی قرار

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۵ ب.ظ

هو الوحید


تو که راهی شدی نمیدانی، معنی بی قرار یعنی چه...
مثل یک ماهواره ی تنها، گم شدن در مدار یعنی چه...

حمله ی لشکر غزل دیدی؟ امشب از حس شعر لبریزم
غرق آرامشی نمی فهمی، لحظه ی انفجار یعنی چه...

می روی سمت یک فراموشی، چمدانی گرفته ای در دست
شاعری بی قرار می فهمد، سوت تلخ قطار یعنی چه..



با صدای رسا که می خندی، بنده مسئول خنده ها هستم
بی خیالی تو و نمی فهمی، شانه ی زیر بار یعنی چه

دل من را زدی به دریاها، دل دریا ندیده ی ترسو
چشم دریایی ات به من فهماند آبی بی گدار یعنی چه

مدتی می شود پر از دردم، مثل یک سال پیش حال خودت
تو خودت هم که خوب میدانی، قرص... روزی سه بار... یعنی چه

آه! با میله های مواجی، چشم های تو در محاصره است
مژه هایت به من نشان دادند، آسمان در حصار یعنی چه...
۹۳/۰۹/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
صالحه مسلمان

نظرات  (۳)

سلاممم
چه خبرا؟
تبریکات ویژه رو به رفیق مشترک ابلاغ کردیم که بهتون برسونن
خوشحال میشیم اینورا هم بیاید
پاسخ:
علیک السلام عزیزم
خبر سلامتی

ممنونم
لطف داری گلم :)

با سلام و آرزوی سلامتی خدمت شما ، دعوت می کنم عنایتی به مطلب کوتاهم با عنوان دیالوگ من و اون در وبلاگم داشته باشید .

http://dezsamen.blogfa.com/post/58

سخاوتی راد

پاسخ:
علیک السلام
چشم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
خوبید؟خوشید؟سلامتید؟خبری ازتون نیست!
گروهی در واتس آپ تشکیل شده به نام :
"مهندسی تحلیلی"
رویکرد گروه به اشتراک گذاشتن مطالبی تحلیلی به محتوای مذهبی،سیاسی و فرهنگی ست!
جهت عضویت به شماره *********** در واتس آپ پیام دهید
یا علی
ــــــــــــ
اگر اهل عضویت توی گروه های واتس آپ هستید بهتون توصیه میکنم این گروه رو!!
پاسخ:
سلام

شما خوبید؟
والا گرفتاریم
اونقد که فرصت نمیشه یه دستی به سر و روی اینجا هم بکشیم

از آقامون اجازه می گیریم میایم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی